1. Køb hos Eliteshoppen

Der er ikke indgået en bindende købeaftale, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra Eliteshoppen.

 

2. Pris

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende pris. Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes. Der tages forbehold for: • Valutaændringer • Force majeure • Leveringssvigt • Afgiftsændringer • Udsolgte varer og trykfejl.

 

3. Levering

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Eliteshoppen grossister og underleverandører.

 

4. Betaling

Du kan bestille og betale online via: Dankort/VisaDankort, Visa og Mastercard. Ved brug af betalingsmulighederne kan der være forbundet et kortgebyr som opkræves af Nets. Betales der med betalingskort er du endvidere altid sikret mod misbrug og du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt, da betalingen gennemføres med 3D Secure eller Dankort Secured by Nets. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer). Beløbet hæves først på din konto den dag, hvor vi afsender din vare.

 

5. Reklamationsret

Alle varer hos Eliteshoppen er kvalitetsvarer.  Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen.

Når du handler på Eliteshoppen har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til: Eliteshoppen Glasmagervej 38C 4684 Holmegaard Mrk.: Reklamationsret

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi giver fra Eliteshoppen ingen garanti for glimmer, sten, blonde, net og lign.
Alle vores dragter har en tolerance på +/-2 cm.

 

6. Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

a. har modtaget din vare.

b. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

c. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.



Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte os pr. mail (info@eliteshoppen.dk). I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Skulle du have spørgsmål så er du altid velkommen til at kontakte vores Kundecenter på 42 72 63 14.

Returnering
:

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.



Tilbagebetaling af købsbeløbet:


Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.



Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
 Eliteshoppen, Glasmagervej 38C, 
4684 Holmegaard
 Mrk.: Fortrydelseret



Hvad skal jeg sende med tilbage?


Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes vedlægger dit bevis på din fortrydelse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 
Vi anbefaler, at varen returneres via GLS eller Post Nord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er kommet helt frem. Yderligere giver det dig mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

 

7. Ombytning af vare

Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse skal du returnere varen sammen med en udfyldt returseddel og vi sender dig en ny vare hurtigst muligt. Varer der returneres på efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af Eliteshoppen. Vigtigt: Husk at udfylde returseddel.

 

8. Leveringsbetingelser

Ved webshop bestillinger af lagervarer bliver varerne sendt indenfor 2-5 dage, såfremt varen er på lager. Såfremt varen er udsolgt eller under produktion, så vil der blive oplyst forventet leveringstid. Køber faktureres for den aktuelle fragtpris.

 

9. Ejendomsret

Eliteshoppen forbeholder sig fuld ejendomsret med de dertilhørende rettigheder over varen indtil endelig betaling er sket.


10. Transportskader


Transportskader skal omgående anmeldes til fragtmanden eller postvæsnet. Er det på forhånd aftalt med transportøren, at varen må stilles uden kvittering, er Eliteshoppen uden risiko, hvis varen skulle forsvinde eller være beskadiget.

 

11. Force majeure

Skulle leveringen være forhindret helt eller delvist pga. force majeure, fritager det Eliteshoppen for ethvert ansvar. Under force majeure henhører bl.a. arbejdskonflikter, krig, borgerkrig, blokade, afspærringer, politiske uroligheder, statsindgriben, mangel på drivmidler, naturkatastrofer eller andre yder omstændigheder som påvirker levering.

 

12. Rådgivningsansvar

Eliteshoppen bistand til køber eller købers rådgiver med teknisk rådgivning er alene at betragte som retningsgivende og uden ansvar for Eliteshoppen.

 

13. Produktansvar

For skade på person eller tinge, der er følge af mangler eller fejl ved leverede produkter, hæfter Eliteshoppen kun i det omfang, ansvaret i henhold til ufravigelig lovning pålægges Eliteshoppen. Eliteshoppen påtager sig dog i intet tilfælde ansvar for driftstab, tidstab, avancetab eller andet indirekte tab.

 

14. Produkter

Eliteshoppen udvikler løbende i samarbejde med leverandører produkterne for at være på forkant med udviklingen. Derfor tages forbehold for ændring af modeller, sortiment, farver og priser, som er i vores kataloger og hjemmeside.

 

15. Sikkerhed

Personoplysninger bruges udelukkende i forbindelse med en ordre . Eliteshoppen behandler alle personoplysninger 100 % fortroligt, og i overensstemmelse med persondataloven. Kreditkortoplysninger sender krypteret til Nets med en SSL forbindelse (Secure Socket Layer) Du kan kontrollere om du sender fra en sikker hjemmeside ved at se efter en hængelås nederst i din browser.